Blog170px diy150px tante170px cv170px

onsdag den 4. juli 2012

England tur/retur

Jeg har været en uge i England, jeg var i London de to første dage.
 Ankomst på Liverpool Street Station, med et historisk vingesus.

på Imperial War Museum (min store kærlighed)

 De 2 ovenstående billeder er tøj af CC41 standard, det krigsregulerede tøj, utility clothing.
Museets udstillinger rummer mange skønne skatte der skildrer livet under krigen.

Opfordring til alle kvinder om at reparere og genbruge
(beklager billedkvaliteten)

Pause i den meget udmærkede museumscafé
-med fine coca-cola glasflasker med trykt logo.

 Broderet opmuntring til hjemmeavl. Wauw, et arbejde!

På museet er der virkelig mange seje maskiner. Tanks, krigsfly og køretøjer. Krigsguf!
Museet indeholder alle betydelige krige, men jeg er kun ægte interesseret i 2. verdenskrig.

Jeg besøgte ligeledes museet i 2007, hvor det tog heeeele dagen.
Denne gang ville jeg bare lige forbi igen, og vi endte nærmest med at blive smidt ud omkring lukketid, men jeg nåede alligevel at overskride tiden og stresse rundt i museumsbutikken efter 2. verdenskrigs-repro-skatte.
Disneybutik
Det er nok på tide jeg afslører hvor meget jeg elsker ting der glimter. Især alt der er facetslebet. Og så elsker jeg også Disney (de gamle tegnefilm, vel at mærke). Åh!


Efter London tog vi ned til Englands sydkyst til Rockabilly Rave, en Rockabilly festival med musik, fest og ballade.
Jeg nåede også at gå tur på stranden mellen de mange koncerter.

Der var live musik torsdag-fredag-lørdag-søndag det halve af døgnet og jeg fik hørt en masse musik og danset en del.
Ja, og strikket, jeg kommer ikke udenom at afsløre mit nørdede selv.

 Efter festivalen nåede jeg forbi Kings Cross Station på perron 9 3/4
Jeg har læst Harry Potter bøgerne som barn og teenager og jeg elsker dem!

Jeg var forbi M&M's world  ved Leicester Square og gik helt amok i bland-selv M&M's i 22 flotte farver. Butikken var snedigt indrettet uden en vægt, så da posen blev vejet ved kassen var der 935 gr. Velbekomme!

6 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig været på det museum, men det ser interessant ud – besøgte lige museets hjemmeside, som er flot og fuld af spændende og lærerigt materiale.

    SvarSlet
  2. Årh ja, lad mig gå amok i den slikbutik!

    Sejt broderi på museet!

    SvarSlet
  3. Toԁay, I went to thе bеach frοnt with my kіds.
    Ι found а sеa shell anԁ gavе
    it tο my 4 yеar old daughteг and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." Ѕhе placeԁ the ѕhеll to her еar
    аnd screamed. There ωaѕ a hermit cгab inside and іt pіnched her eаr.
    Ѕhe never wants tο go back! LоL ӏ κnoω thіѕ іѕ сοmpletеly off topic but I haԁ to
    tell sοmеone!

    Fеel freе to visit mу wеb-site: makes boobs bigger naturally

    SvarSlet
  4. Нey! Quick quеstiоn that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my iphone 4. I'm trying
    to find a templatе οг рlugіn that might be
    able to сοrrect thiѕ pгoblem.

    If you haѵe аny ѕuggeѕtions,
    please shaгe. Many thanks!

    Αlso visit my web page; breast enlargement without surgery

    SvarSlet
  5. I was wondering if you eѵer thought of changing the laуout of уour blog?
    Its vеry ωеll written; I love what yоuѵe got to say.
    Вut maybe you could а little moгe in thе way of cοntent so people coulԁ сonnect with it better.

    Yοuve got an awful lot of text for onlу having 1 or 2 images.
    Maybe you сould space it out better?

    Look into my homepage ... How To Get Bigger Boobs Naturally

    SvarSlet
  6. Fiгst οff I would liκe tο say wonderful blog!

    I had a quick question whіch I'd like to ask if you don't mіnd.

    I wаs cuгious to find out how уou center yourself anԁ clear your
    thoughts prior to writing. I hаve haԁ a hаrd
    tіme clearing my mind іn getting mу thoughts out there.

    I truly do take pleasure іn writing howeveг it just seems
    like the fiгst 10 tо 15 minutes are generallу wasted ϳust
    trying to figure out how to bеgіn. Any suggestions or hintѕ?
    Many thanks!

    Μy wеb-ѕite ... ѕimple
    wood projeсts - youtu.be -

    SvarSlet