Blog170px diy150px tante170px cv170px

søndag den 8. juli 2012

En tur til hovedstaden

Meget tidligt lørdag morgen hoppede jeg i al hast på toget til København. Med på rejsen havde jeg en fin gammel Silver Cross barnevogn der skulle leveres til den skønne Camille og fine, lille Esther Æblekind.
Jeg håber Æblefamilien bliver glad for den!

Jeg skyndte mig videre med bus uden barnevogn til Amager for at lave brunch for min uvidende veninde der var blevet sendt til fodbehandling i Vanløse. Hun skal nemlig giftes, og jeg var gået med til at holde polterabend sammen med svigerinder, veninder og en kusine til bruden. Vi overraskede hende da hun kom tilbage til lejligheden og fik dejlig mad

...og gin og tonic før klokken 12.
Det er aldrig sket for mig før, men det var slet ikke så dumt endda!

Vi pyntede også fint op, og Lui hjalp til.

Efter brunch proppede vi bruden, Fie, i et meget nylon- og elasthanholdigt, grimt nøgenkostume med meget lange bryster og meget sort kønshår. Vi tog hende med metroen med diverse boblende drikke og et skilt på.
Ved destinationen blev hun klædt en del pænere på, som en indisk bollywood-filmdiva og vi lærte alle bollywood dans.
Det var faktisk meget mere interessant end jeg havde forventet og alle bevægelser og gestikulationer fortæller en del af en fin historie. Det anede jeg ikke! Jeg fik også rystet og vrikket hofterne mere end jeg troede de kunne. Haha.


Senere stod den på sushi og masser vin, gin, 90'er hits med tilhørende dans iført grimme parykker.
En helt igennem god dag - især taget i betragtning at det var i selskab med mennesker jeg stort set ikke kender, udover bruden selvfølgelig.

Idag mødtes jeg med en af mine yndlingsbloggere, nemlig Pille, hvem jeg har fulgt på bloggen en rum tid og hvem jeg har overraskende mange fællestræk med. Det var rart at trave amagerbro igennem og sidde og kigge på mennesker og snakke som om vi havde mødt hinanden før. Sådan er det jo med det her blogland!

Nu er jeg på vej til Jylland igen. Jeg tager til Kolding og besøger min Mor jeg ikke har set længe. Jeg håber jeg kan nå at nyde de sidste solstråler i kolonihaven.
Jeg sidder lige og hører Mads & monopolet podcast fra nogle uger tilbage, jeg er håbløst bagud men jeg er trofast kernelytter og misser ikke et eneste program!
Jeg har dog været lidt for hårdhændet i min oprydning i de tidligere programmer og kommet til at slette programmet fra d. 4. februar, netop det program hvor min lillesøster var med. Jeg håber jeg kan opspore det igen.
God aften allesammen!




7 kommentarer:

  1. Så hyggeligt, Cille, du er sgu en dejlig dame! Lad os mødes igen!
    Jeg kommer forresten over til en workshop i Herning d. 1 sep og skal også besøge den anden veninde, men der håber jeg, at der bliver tid til en sludder igen!

    Håbede lige på et billede af nøgendragten!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, dame! Håber vi ses igen!
      Det kunne være hyggeligt at ses i Herning, men på en måde håber jeg ikke jeg bor der mere til den tid ;)

      Jeg har desværre ikke selv fotos af nøgendragten, men på et tidspunkt får jeg nok del i de andres fotos, og der er rigeligt med flotte billeder af den "afklædte" brud ;)

      Slet
    2. haha, ja jeg tænkte nok, at du helst vil være ud af den by, til den tid!

      Slet
  2. Fine billeder!
    Jeg studsede lige over billedet af din veninde i bollywood-tøjet.... Jeg har set næsten samme billede på min facebook hos Rikke. Det ser ud som om at det er hende der har taget det(den bordeauxbluse) Ret sjovt egentlig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hvor pudsigt! Rikke er jo brudens svigerinde. Verden er lille! Og hvor er du opmærksom :)

      Slet
  3. Hvor sjovt! Jeg aner ikke hvorfor jeg lige lagde mærke til det, men det gjorde jeg åbenbart ha ha.
    Verden ER lille ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er du altså dejlig Cille <3
    - Varme tanker fra Fie

    SvarSlet