Blog170px diy150px tante170px cv170px

søndag den 29. juli 2012

28-7-2012 #1

Jeg har glædet mig usigeligt til dagen.

Først kørte jeg i togbus

Og så kørte jeg i IC3 tog. Ventede ½ time i Århus og med IC3 igen.

Så ankom jeg til Randers station og blev hentet i veteranbil. Så fik jeg lagt make up og skiftet tøj og rullet håret ud, som havde været rullet op siden fredag.

Så ankom jeg til brylluppet, ved Pøt Mølle, i meget idylliske omgivelser. Vielsen var meget smuk og rørende. Bruden var gudesmuk. Hun kom gående af en skovsti til en akustisk version af "Times Like These". Musikken var fantastisk. Alt var fantastisk.
Jeg droppede at tage billeder for der var to kreative folk hyret til at fotografere det hele så jeg overlod gerne forevigelsen af dagen i deres hænder. De er ovre fra IDOART.dk og jeg glæder mig meget til at se billederne! Hele dagen var meget skøn og rørende. Jeg græd næsten alt make up'en af under talerne.
Jeg poster igen når jeg har de gode billeder!
Jeg dansede hele natten og havde det virkelig sjovt. Det er uvurderligt at have gode venner.

Hjemtur i lejet bus.

Jeg sov på sofaen, hvor der også boede to katte (skønt!)

Idag har jeg det mærkeligt i kroppen. Jeg sov længe og er stadig helt groggy. Jeg er vist stadig rørt og småtuder over de mindste ting. Det eneste jeg kunne overskue var en tur i dyreparken og kigge på bambier, så det gjorde jeg!

2 kommentarer:

  1. Som jeg lige skrev på FB, så er du så fin og flot og ih, det er blevet alletiders det du har knoklet med!

    Min bror blev også gift, eller du ved, holdte festen, på Pøt. Der er så idyllisk. Dejlig sted!

    SvarSlet
  2. Wow, en kjole... og det hele... du ser bare fantastisk ud!

    SvarSlet