Blog170px diy150px tante170px cv170px

fredag den 22. juli 2011

Nabohjælp



Jeg passer godt på Cupcakefabrikken mens indehaveren er på en velfortjent ferie i Berlin. (Slet ikke misundelig, nej, nej!)
Jeg lufter ud, passer blomster, prøver at sikre at der ingen ubudne gæster kommer, og har klude klar i tilfælde af vand i kælderen.
Indtil videre har den eneste ubudne gæst været en stor, fed, uhyggelig edderkop der hoppede ned i håret på mig da jeg vandede en plante oppe på en hylde. Eeek! Har jeg nævnt, at jeg er megabange for edderkopper? På mystisk vis mønstrede jeg mandsmod nok til at snuppe den med en serviet inden den flygtede ind under køkkenskabene. Phew!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt af dig at hjælpe Julia :-) Yaiks, at der lige hoppede en edderkop ned i håret på dig! Men ja, de er jo ikke farligere end man lige kan klare dem med en serviet. Godt at minde sig om det en gang i mellem ;-)

    SvarSlet
  2. Det er godt når man kan hjælpe hinanden!
    Ja, edderkoppen var ulækker, men du har så ret - godt at huske på hvem der er mest bange for hvem når det kommer til stykket. :)

    SvarSlet