Blog170px diy150px tante170px cv170px

onsdag den 3. august 2011

Loppefund fra Kolding!

Er du gal, jeg shopper lopper for tiden. Og den fik da heller ikke for lidt gas, da jeg var i Kolding forleden. Jeg gik hele runden, i alle genbrugserne. Jeg pønser lidt på at lave en loppeguide her på bloggen, med adresser og anbefalinger til genbrugsbutikker, hvad synes I om det? Jeg synes personligt det kunne være fedt at have, til når man skal besøge en ny by. Jeg har loppeviden om både Århus, Kolding og Herning og har bestemt tænkt mig at udvide feltet, med det nyerhvervede kørekort.

Men først.. fotospam!


 70'er bikini - totalt sej, hvis du spørger mig! Lavtaljet går jeg normalt slet ikke med, men jeg synes den her er pæn!

 Rejsebøjler med etui, virkelig mærkelig, elskværdig ting. Måske er det derfor jeg allerede ejer en sådan bøjle, blot af ældre dato. Da jeg kiggede nærmere på sagerne fandt jeg brochen nede i etuiet.


 Fine rammer, flot og specielt håndværk. Jeg kan gå helt i selvsving over, at ting blev lavet så grundigt engang.
-Og så en lille flaske citronolie med fin etikette.

 4 Sonja underkopper, 2 til mig, 2 til min mor, men da vi kom hjem var en af dem knust. Jeg var storsindet og tog den ene.
En lille H.C. andersen platte fra Bing og Grøndal og en lillebitte lille porcelænskat jeg fik for 2 kr.

 Musik de unge vil ha'!

 Underkjole, selvom den er af acryl kan jeg godt lide den.

Nårhja, og de fine dåser jeg har vist en gang før.

Det aller-aller bedste jeg fandt var hele 3 stk. fantastiske vintage-kjoler i den lidt dyrere Zappa Second-hand. Allesammen blå, natürlich.
De er SÅ fantastiske at de får et indlæg helt for sig selv. Når jeg har syet en lynlås i igen og fået taget billeder, altså.

1 kommentar: