Blog170px diy150px tante170px cv170px

mandag den 7. marts 2011

Maiden Voyage

Jeg tog min kære KitchenAid Mixer i brug for første gang idag! Den rører rugbrødsdejen sammen for mig. Den har stået og ventet i sin papkasse og i vindueskarmen - for jeg har jo dybest set ikke plads. Det er jeg faktisk ved at lave om på, jeg laver nemlig en opsats den kan stå på i et indhak i køkkenvæggen og så kan der opbevares frugt og kartofler nedenunder.

Jeg har købt træ i Silvan (det der momsfri søndag er lige sagen!) og fandt efter lang tids søgen en sav i kælderrummet. Jeg følte mig utrolig feminin da jeg stod på en stol i silkemorgenkåbe og rodede efter den.
Michael ville få et føl på tværs hvis han vidste, jeg smækkede et bræt op og spredte savsmuld på gulvet i hans fine køkken.
Nu har jeg gjort træet vådt så årerne kan rejse sig og blive slebet ned, så bliver det pænere når det bliver malet.


I weekenden var jeg til fødselsdag hos Freja, som fyldte 2 i onsdags. Jeg havde fundet en kjole med prikker og kirsebær til hende, for hun er vild med kjoler. Der var også en matchende rød cardigan, med rund hals og lidt puf i ærmerne, men den var ikke ligeså interessant.
2 andre veninder fra Tekstilskolen var også kommet, det er altid rigtig hyggeligt at se dem.
Så bliver der dælme snakket strikketøj til den store guldmedalje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar