Blog170px diy150px tante170px cv170px

torsdag den 22. marts 2012

Masking tape moderne?

Den der masking tape mode bed aldrig på mig - troede jeg! Jeg kom til at kigge på min iPod nano 2G (altså cirka 5 år gammel) som altid har været dækket af tape med kraniner på. Jeg har bare været topmoderne i årevis uden at vide det!
Man skal bare bruge tape (mit er vistnok fra Tiger) der matcher bundfarven nogenlunde, en saks og en lille skalpel. Jeg beklædte min ipod oppefra og ned, med et overlap i højden på cirka ½-1 mm og et overlap der passede med et kranie bagpå. Så skar jeg forsigtigt rundt om skærmen og hjulet med skalpellen og fjernede det overskydende tape. Voila! Tapen holder cirka 1½-2 år.

2 kommentarer:

  1. Hehe det er altid dejlig at være forud for sin tid ;)
    Prøvede at beklæde bagsiden af min iphone med tape, men det flossede rigtig hurtigt i kanterne, var ellers pænt den første dags tid, hehe

    SvarSlet
  2. I savor, cause I discovered exactly what I was looking for.
    You have ended my four day lengthy hunt! God Bless you man.
    Have a great day. Bye

    Also visit my website ... cellulite treatment reviews

    SvarSlet