Blog170px diy150px tante170px cv170px

tirsdag den 9. april 2013

Uventet post

Idag fik jeg et sødt brev og tilmed et par øreringe og en halskæde med posten. De kom fra søde Louise's eget smykkeskrin, og jeg synes næsten det er alt for meget.
Jeg blev også rigtig glad for det vedlagte brev der tilmed rummer en hilsen fra fine Laurine, Louises datter, som jeg besøgte på neonatalafdelingen sidste år, hvilket var en stor oplevelse, fordi hun var så utroligt lille, men så utroligt velskabt.
Egentlig strikkede jeg et babytæppe til ufødte Laurine, for lidt over et halvt år siden, da Louise var gravid. Det blev aldrig sendt, for så blev jeg hjemløs, forgældet og siden indlagt... Måske er dette en anledning til at gengælde denne gavmildhed, der netop er overgået mig. Tusind tak, Louise! Du er et dejligt menneske.

Første forsøg med "instacollage". Vil det nogen ende tage, denne tantemodernisering? 
We'll see. Jeg ønsker mig allerede mig iPad.

1 kommentar:

  1. Allerkæreste Cille - hvor er jeg dog glad for at du kan lide smykkerne. Som sagt, jeg tænkte straks på dig da jeg genfandt dem, og håber meget at de kan bruges. Øreringene er forgyldte (så vidt jeg kan se i forhold til de bogstaver og sådan som står på siden af dem). Og tak for de søde ord...vi glæder os som sagt til at vi snart skal ses igen. Du er altid velkommen i Skjern.

    Kram Louise

    SvarSlet