Blog170px diy150px tante170px cv170px

mandag den 22. april 2013

Min nye tilværelse #2

Som overskriften røber, for dem der har læst første indlæg af samme navn, er jeg indlagt igen. Psykiatrisk. Galeanstalten. Dårekisten, om man vil.
Det skete for en uge siden.
Jeg har ikke så meget at fortælle, andet end at de er søde heroppe. Både de ansatte og patienterne.
Nåhja, jeg har vist egentlig tavshedspligt.
Jeg håber jeg kan være til gavn, forargelse, oplysning og måske glæde, når jeg deler ud af hverdagen her inde fra. 

Mit værelse og morgendug


Ulovligheder


Første anemoner i Marielundskoven, lige ved siden af hospitalet


Udsigten fra terrassen
Strikkelysten kommer ligeså stille igen.

1 kommentar:

  1. Postmand Per vil gerne komme med en lille blød farveklat til dig.
    Hvor skal han aflevere den?

    Mail din p.t.-adresse til kgisboel@gmail.com.

    Bedste hilsner.
    Kirsten

    SvarSlet