Blog170px diy150px tante170px cv170px

torsdag den 1. marts 2012

Krea-dag i Aarhus sidste weekend

I lørdags deltog jeg i kreadag i Risskov arrangeret af LaraLil og XoEinDing (klik for flere fotos fra dagen) -Et supergodt initiativ jeg tidligere har deltaget i. Denne gang var jeg sent ude med tilmeldingen, men nåede alligevel lige at arrangere at låne strikkemaskinen jeg satte i stand, med til en hurtig demonstration af vidunderet. Begejstringen blandt de interessede var stor, og jeg hørte for første gang udtrykket "HÅNDARBEJDSORGASME!!!"

Jeg fotograferede ikke selv på dagen  - det lod jeg dem med de gode kameraer om. Jeg har set fine billeder fra dagen her hos Kamomilla Vanilla.
 Frk. Turkis havde lavet små goodiebags til alle. Altså, sikke et overskud. Tusind tak, Christine!
Jeg var lige lidt tid om at fange hvad den bolsjeformede pose var til, men det er da en mønstervægt! Genialt!

Der var også pakkespil. Sindssygt underholdende, især når man spiller med skønne Katrine, som slet ikke kan klare mosten. Jeg har haft fornøjelsen at spille pakkespil med hende 3 gange nu, og det er lige sjovt hver gang! (Undskyld, Katrine, du ved jeg holder af dig!)

 Jeg vandt denne fine halskæde af porcelæns-ler.
Men jeg fangede ikke hvem den var fra. Giv lyd!

 Og to pakker stofrester med sjovt børneprint. Hvem kom de fra?


Jeg hyggede mig i mit hjørne med strømpestrikning og de søde damer Jane Brilleting og Katrine Neontråden.
Jane tegnede de her fine garnnøgler på krympeplast til mig.
Nu har jeg krympet dem og de er to-die-for! Tusind tak, Jane! Jeg skylder dig en tjeneste.
Tak for en dejlig dag til jer alle, det var rigtig hyggeligt. Og tak fordi I gad se strikkemaskinevidunderet selvom jeg var så pokkers nervøs over at skulle tale til mange mennesker. Pyh, jeg blev helt svedt.

3 kommentarer:

  1. Hahaha selv tak for en dejlig dag, og hvorfor skal jeg altid mobbes?? Jeg kan ikke holde til det spil!! Hahaha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt forstå at du kæmpede for den pakke Katrine - den var jo som lavet til dig :-)

      Slet
  2. Det var rigtig hyggeligt at se dig igen Cille og skønt at du gad at slæbe din strikkemaskine med. :-)

    SvarSlet