Blog170px diy150px tante170px cv170px

mandag den 19. marts 2012

Grib garnet - strikkefestival i Silkeborg


Jeg vil lige fortælle om strikkefestivalen i Silkeborg jeg lige har opdaget. Der er alverdens workshops og strikkearrangementer i en uge rundt omkring i byen. Det foregår 14. -17. Juni 2012. Se mere her: http://www.gribgarnet.dk/

Det lyder spændende og som et godt og indholdsrigt initiativ! Jeg har godt nok eksamen lige der, men jeg håber jeg kan få tid til at kigge forbi. Det lyder som noget jeg gerne ville prøve af.
Der er workshops for alle aldre og niveauer og sikkert en masse inspiration at hente! Blandt underviserne gemmer der sig et par kendte ansigter, deriblandt min gamle strikkelærer, Charlotte Tøndering, min nuværende strikkelærer Annette Frølund, bloggeren Karen Klarbæk og en medstuderende.
Der er endda lidt maskinstrikkurser som dog forudsætter man har sin egen maskine + kundskaber.
Jeg har funderet over hvem der mon havde klædt drengen på, som jeg viste her, men det giver mening nu.

Skal du med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar