Blog170px diy150px tante170px cv170px

torsdag den 9. juni 2011

Vintage Week deltager #2

Indlæg udeblev beklageligvis tirsdag og onsdag pga. manglende computeradgang, men nu råder jeg bod på det;
Billede taget til Strikkelounge i Tøndering Strik
Tirsdag havde jeg dette (måske yndlings)sæt på. Det havde jeg også onsdag, blot med en cardigan udover. Pencilskirtet er en gammel 60'er sag fra Brandtex jeg har købt hos Kirkens Korshær og blusen er fra skønne Edith & Ella.
-Selvfølgelig krydret med sømmede strømper, pumps og lidt opsat hår.

Jeg bar denne fantastiske, sammenklappelige kurvetaske jeg har købt i en Vintageshop i London, som jeg synes er sååå fin!

Idag er jeg klædt godt på til en kold regnvejrsdag.
Råhvid skjortebluse med smal blonde, herlig konservativ beige cashmeretrøje, begge genbrugsfund. Bambibroche fra Ingerslevs Marked fundet nogle år tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar