Blog170px diy150px tante170px cv170px

fredag den 24. juni 2011

Hilsen fra min mor...

...som ikke gider at blogge, men alligevel gerne vil vise sine projekter frem.

Kommode der er blevet malet og beklædt med forskelligt papir - mig og min mor har købt og samlet papir så længe jeg kan huske!

Broderet urrem - det her skal jeg helt sikkert kopiere!

Min mor og jeg har været kreative sammen hele mit liv. Hun bor fantastisk fint og farverigt og har lavet næsten alt selv. Jeg ville ønske hun gad/kunne finde ud af at blogge!

3 kommentarer:

  1. Hvor flot og egent!

    Jeg er årgang 1954, så... øh ...

    SvarSlet
  2. Ja, i kan altså noget i to..... Tja, i den retning er jeg familiens sorte får. Ikke en kreativ fiber i mig ;-)

    SvarSlet
  3. Fed fed rem , hun er da dygtig din mor :)

    SvarSlet