Blog170px diy150px tante170px cv170px

fredag den 10. juni 2011

Fly Me To The Moon

Igår bowlede jeg med en veninde i forbindelse med et arrangement i vores fagforening. Jeg vandt! Så jeg fik merchandise fra "skævt" kampagnen og lakridsbolcher. Hurra! Altså for lakridsbolcherne..

Bagefter skyndte vi os ned på Gyngen til Swinging Thursdays og nåede danseundervisningen. Jeg lærte Charleston grundtrinene endnu engang, men jeg synes aldrig jeg kommer videre derfra. Lidt twist og lidt slide og så er det det.

Der var et skønt live swingband der spillede op til dans, og da jeg sad og lyttede til Fly Me to The Moon, blev jeg helt trist. Jeg tænkte på alt det jeg gerne vil lære, gerne vil nå, gerne vil være god til i dette liv "- jeg har jo helt vildt travlt!" tænkte jeg.
Jeg føler mig tit begrænset i at være kreativ, men jeg ved ikke hvad det er der begrænser mig.
Jeg var lige ved at få tårer i øjnene og så besluttede jeg mig for at gå hjem. Jeg skulle jo også tidligt op idag og turen i høje hæle hjem over brostenene er ikke altid let.

Idag skal jeg til reception hos Cupcake Fabrikken og jeg har glædet mig længe!
I den forbindelse er der selvfølgelig noget indpakning der skal ordnes og iiiih hvor jeg elsker at pakke gaver ind! Jeg brugte hele morgenen på at begrænse mine valg af silkepapir, gavebånd, æsker og gavemærker, for jeg elsker at samle på den slags unødvendigheder.

1 kommentar: