Blog170px diy150px tante170px cv170px

tirsdag den 8. januar 2013

Fangirl



Julegave fra bedsteveninden

Det ville være meget mere danskeragtigt at finde noget specielt undergrundsmusik som ingen andre kender og være oh so special. Men jeg kan ikke gøre for det. Jeg elsker Elvis. Med tøsefnis og det hele. 
Derfor sidder jeg også idag, på Elvis' fødselsdag og lytter til "Always Elvis Radio" fra Graceland Randers der gik i luften her kl 12.00.  Lyt med her. 

Graceland Randers August 2011

Graceland Randers 1 års fødselsdag Juni 2012

Jeg har været på det gamle Elvis Museum og på det nye på Graceland Randers nogle gange. Og været til Elvis hyldestkoncert. Kan man andet end elske ham?

1 kommentar:

  1. Hvis jeg skulle vælge, ville jeg hellere snave med Bowie, som også fylder år i dag.

    Hip hurra for dit idol!!!

    SvarSlet