Blog170px diy150px tante170px cv170px

tirsdag den 4. september 2012

Verdens bedste mascara

Hermed min varmeste anbefaling af Mirenésse Mascara.
Jeg har brugt den det sidste år, og har vitterligt slidt den op mens jeg ventede på at finde den igen.
Jeg bruger kun øko/naturlige/hudvenlige produkter, eller hvad man vil kalde det.
Jeg har prøvet både sort mascara fra Bodyshop og fra Jane Iredale som jeg ellers også holder mig til, men de kan ikke måle sig med Mirenesse!
Denne "Secret Weapon Mascara" er opbygget på en helt anden måde. Jeg citerer fra den oversatte indlægsseddel:

"Den banebrydende formulering gør, at denne mascara er unik i både look og funktion. Resultatet er fyldige og lange buede vipper. Den er langtidsholdbar i op til 24 timer. Mascaraen kan ikke tværes ud af regn, sved eller tårer. Den drysser ikke og man kan sove med den. Den innovative formulering af Secret Weapon Mascara lægger sig perfekt på hver enkelt vippe og pakker den individuelt ind i et rør af farve og form. (...) Let at påføre og fjernes med vand. Det er slut med Panda-øjne!"

" (...) Parfume-fri. Lavet specielt til sensitive øjne. Kun ingredienser af bedste kvalitet benyttes i Mirenésse kosmetik produkter. Mirenésse tester ikke på dyr."

Jeg er meget på farten og kommer ikke altid hjem og sover når jeg troede jeg skulle. Jeg sover med mascaraen på og den er der stadig næste dag. Den sidder ikke under øjnene, og den sværter ikke huden over og under øjnene til, ligemeget hvad. Hvis jeg kommer til at gnide i øjnene, drysser den bare af, og kan børstes væk, uden at huden bliver irriteret af det. Mine øjne svier ikke, og jeg kan bare skylle den af i badet. Nul make-up-fjerner!

Der står "7 international awards" på æsken, og "Winner readers choice 2011 Beauty awards" på et klistermærke. Jeg er altid skeptisk når produkter bryster sig af den slags, men jeg må alligevel indrømme at paraderne kom ned igen da jeg havde brugt den nogle gange.

Derfor min hjerteligste anbefaling! Min er købt i helsekosten "Ganefryd" i Aarhus, men jeg kan se at den er at finde billigere på nettet.

1 kommentar:

  1. Det lyder jo nærmest mirakuløst & skal strax prøves...:-))

    SvarSlet