Blog170px diy150px tante170px cv170px

tirsdag den 4. september 2012

I love cross stitching

Mandag gik jeg tur i festuge-Århus. Jeg drak iskaffe fra La Cabra og lå og slikkede sol i gode venners selskab. Jeg fik ordnet fødselsdagsgave-byt og fik købt dejlige sager på gavekort. Det er skønt når man ingen penge har!

Det er dog noget helt andet jeg vil fortælle om. Jeg kom nemlig forbi Tidens Møbler hvor der var de sejeste puder i alle vinduerne. A l l e vinduerne!

Ikke mere snak. Se her:






























Så vidt jeg har forstået er det konceptdesigner Sara Groth der står bag. En masse tilfældige mennesker på gaden er blevet spurgt hvad de vil med kulturen i Aarhus, og derefter har frivillige broderet budskaberne.
Puderne har været udstillet i rådhushallen i forb. med valg af kulturhovedstad, og er nu til salg i møbelbutikken på Klostertorvet. De er ikke engang dyre. 300-500 kroner så vidt jeg ved. Håndlavet!

7 kommentarer:

  1. Hvor er de herlige – man får næsten lyst til at 'citere' inskriptionen over nationalscenen: Ej blot til hvile...!

    SvarSlet
  2. Hvor skønt.
    Og jeg som har boet i Øgaderne i mange år..... Hmm, nu kommer jeg ikke engang til festuge hvert år. Tja, mon det er alderen?
    Men jeg er også bildt af korssting..

    Glædelig september.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes ikke festuge er sååå interessant mere. Så måske derfor?
      Men korssting er værd at rejse efter! ;)

      Slet
  3. Sådan en bliver jeg simpelthen nødt til at eje! Må derned en tur i morgen. Tak for tippet :)

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor godt det kunne inspirere. De er så seje!

      Slet
  4. De er bar så fine de puder :) Nogle piger på mit arbejde har været med til at sy dem sammen, så jeg har beundret dem noget tid efterhånden. Man får virkelig lydt til at købe en. Fedt du har taget så mange billeder :)

    SvarSlet