Blog170px diy150px tante170px cv170px

mandag den 4. juli 2011

Krøller eller ej #2

Idag tog jeg en spontan beslutning og gik til frisøren. Jeg var så træt af det slidte, glatte hår, og nu skulle der ske noget!
Jeg ringede til en frisør jeg alligevel skulle have rettet og farvet bryn og vipper hos og spurgte hvordan og hvorledes med permanent og om vi snakkede samme sprog når vi snakker gammeldags frisurer. De bad mig medbringe billeder, og så gik jeg afsted.
Jeg er sådan en der forventer at blive rådgivet og serviceret når jeg betaler for det, og synes derfor det var lidt svært at forklare frisørerne at jeg godt ved man brugte vandondulation i 40'erne, men jeg altså ikke sætter hår hver morgen og bare gerne vil have noget lidt mere levende hår - gammeldags.
Vi nåede frem til at lave 4 "rottehaler" og permanente dem separat for at få et glat hår øverst. Jeg nævnte at det var smart at dele de bagerste sektioner op igen for at komme tættere på hovedbunden - jeg bliver lidt nervøs når frisøren ikke selv kan regne den ud.

Jeg er lige kommet hjem igen, og ser sådan her ud. Jeg er liiidt usikker på hvad jeg synes. Havde måske håbet på større krøller og at der blev klippet lidt mere spændende frisure, hun tog kun spidserne selvom jeg sagde flere gange at jeg gerne ville høre hvad hun synes klædte mit ansigt og at der gerne måtte ryge 6-10 cm af.

Nå, jeg tror nu godt jeg kan lide det om et par dage når jeg har fået vasket krøllecreme, sprayvoks, hårskum og jeg ved ikke hvad, ud. Og lufttørret som jeg plejer. Det bliver spændende!

3 kommentarer:

  1. Det skal du nok blive glad for, når du har fået alt stadset ud af håret - det er lidt for meget når man ikke er vant til det, det synes jeg i hvert fald også :)
    Tak for i går, det var sådan et fint arrangement i havde stablet på benene!
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig fint ud til dig! .. Det rigtig friskt og tillad mig at sige - lækkert til dig.. Det klær dig! Synes på ingen måde du skal være usikker :-) ...

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Krøller! You are Hot - som altid :)

    Fra JOHN ;)

    SvarSlet