Blog170px diy150px tante170px cv170px

torsdag den 14. juli 2011

Broderet bordskåner

 En af mine gaver til kæresten på hans fødselsdag var en bordskåner til hans kaffekop på vores antikke egetræsskrivebord der er meget sart. Jeg har det med at stå og plapre løs når han er kommet hjem efter en lang arbejdsdag så teksten er en sjov påmindelse og så eeelsker jeg jo en lidt provokerende fortolkning af de gamle håndværk.

 Bordskåneren fandt jeg i genbrug og fik straks ideen til projektet. Den mangler desværre en fod, men jeg erstatter alle ben med perler.


Du kan lave din egen bordskåner af samme princip med en kvadratisk billedramme med ikke-buet glas og lime 4 perler som fødder under, direkte på bagbeklædningen. Det vil også være nemmere at montere et firkantet broderi fremfor dette som mangler hjørnerne.

1 kommentar:

  1. Ha ha, vær nu ikke for hård ved dig selv.
    Glædelig juli.

    (SE give away hos mig)

    SvarSlet