Blog170px diy150px tante170px cv170px

tirsdag den 5. juli 2011

Forstod I det ikke?

Det var jo jer der skulle have gaver!

Det jeg selvfølgelig mener er, tusind tak for gaverne ! Det havde jeg slet ikke regnet med!

Til blogpicnic blev jeg overrasket af gaver flere fra deltagerne

Fin taske/pung fra Unikarina

Blåmejse fra blåmejsen

Retrostof og perleøreringe, der minder mig lidt om margueritten (hvilket bestemt er en ros herfra) fra Søhesten

Fine knapper med libertystof fra Kreakuller & Krudtuglen


Nuttet fisk fra Brilleting
Ophæng og broderidiagram og fed broderiramme fra Superskurk

Fin hjerteskål (jeg elsker hjerter) og dejlige pastelfarvede skeer fra Albert & Vill (Jeg har lånt billedet her, mit eget er på mystisk vis forsvundet fra kameraet)

Tusind tak allesammen, det er virkelig alt for galt!

Mejsen og dinoophænget er allerede hængt op, en af skeerne er i tekoppen, broderigarnet har fundet sin rette plads, knapperne er beundret og lagt i det store knappeglas, øreringene har fundet sin rette plads, og ih jeg føler mig heldig!

3 kommentarer:

  1. Dejligt at man både kan give gaver og så blive overrasket med gaver :)

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt. Og det er mig der takker :-)
    Sikke en SKØN bunke lækkerier, du meget velfortjent kunne tage med hjem!!

    SvarSlet
  3. Ja, vi var bare så heldige! :-)

    Sikke spontan og modig du har været med dit hår - sejt! Jeg har det altså også altid lidt svært ved at gå til frisør, det er som om de aldrig rigtig helt hører efter hvad jeg siger ;-)
    Jeg er spændt på at høre, om du bliver tilfreds med dit - og håber vi får flere billeder at se?

    Jeg har forresten slet ikke fået komplimenteret dit nye look herinde på bloggen - det er så fint!

    Kh Louise

    SvarSlet