Blog170px diy150px tante170px cv170px

torsdag den 28. marts 2013

Det der gul, ikk'?



Det er ok, i mindre doser. Som f.eks. et fuglenæb på min fede, hæklede fugleunge på min hæklede rede til chokoladepåskeæg. Jeg har lige lavet den, fordi jeg tænkte, at det ikke kunne passe, at jeg aldrig har lavet påskepynt. Men gul... arh, det var alligevel at stramme garnet.

Jeg kan aldrig forstå, hvorfor vi fejrer påske. Jeg plejer at spørge min kristne veninde. Hvert eneste år har jeg glemt det igen. Jeg har også prøvet at gå i kirke for at blive mere oplyst. Prøvet at spørge min påskefastende søster om meningen med det. Lige lidt hjælper det. Jeg er og bliver ukristelig.

Jeg plejer at sende gækkebreve, men det er ikke blevet til nogle i år. Jeg synes ellers det er en skøn tradition.
Overskuddet er i minus, kræfterne er forsvindende små og humøret er helt i kulkælderen. Jeg prøver virkelig at hanke op i mig selv i disse dage.
Det er en sejr at få den kitschede fuglerede færdig, så er der da noget der lykkedes. Hvis jeg kan, vil jeg lave én til, til min bedstemor som jeg ser frem til at skulle besøge imorgen.

Jeg håber i nyder helligdagene derude! God påske.

1 kommentar:

  1. Kære Cille - også rigtig go' blå påske til dig :o)Jeg sender dig en masse gode tanker og varme knus, og håber virkelig at din læge snart kan hjælpe dig, så du får det bedre. Mange kærlige hilsner fra Maria

    SvarSlet