Blog170px diy150px tante170px cv170px

onsdag den 7. december 2011

Opdatering på strikkede puder

Min strikkede puude som jeg tidligere viste, var der overvældende stor interesse for, og jeg har alle mulige intentioner om at gå videre med den og producere flere, men det er altså lidt op ad bakke lige nu.
Garnet i den helt rigtige blå farve slap hurtigt op, og jeg har naturligvis bestilt noget mere for lang tid siden, men det lader vente på sig. Jeg flyttede ret pludseligt og aner ikke hvor mange af mine ting er, herunder knapperne jeg har betrukket med strik og mine stoppenåle uden spids - lidt som at lede efter en nål i en høstak, bare i flytterod i stedet for. Tråden til knaphullerne er dukket op, heldigvis. Men det hjælper ikke meget uden knapperne! -Jeg ved de ligger og griner af mig et sted, sikkert lige for næsen af mig.
Ih, det er surt. Men jeg arbejder på sagen, og når garnet forhåbentlig kommer om en uge, kan jeg producere en ordentlig stak i juleferien. Jeg regner selvfølgelig med, at de to jeg er ved at lave på bestilling bliver færdige om få dage, når de der ting dukker op.

Beklager billedkvaliteten, det skyldes ekstremt dårlige lysforhold, da jeg endnu ikke har nogen loftslamper. (suk)

5 kommentarer:

  1. Jeg ville elske at have en, så jeg håber at alt dit grej dukker op! Og så har jeg da først opdageet nu at du både er flyttet og har taget hul på et nyt kapitel af dit liv. Held og lykke!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kunne nu også snildt bruge sådan en lækker pude :)

    SvarSlet
  3. De kunne også være rigtig flotte i koksgrå/hvid! Held og lykke med flytterodet:)

    SvarSlet
  4. Ja, det er da godt nok lidt op af bakke, hva? Kender det godt. Der er stadig ting jeg ikke kan finde her et halvt år efter vi er flyttet...måske vi har for meget l...:)
    Glæder mig til at modtage den fiiine pude:)

    SvarSlet
  5. Anne: jeg har også tænkt på grå som 2nd color, og der er nogle lækre grå garner jeg kan købe af på skolen. Den må du meget gerne give feedback på, hvis jeg får lavet en i juleferien. :)

    SvarSlet