Blog170px diy150px tante170px cv170px

tirsdag den 8. februar 2011

If I knew you were comin' I'd've baked a cake



Jeg har simpelthen haft denne skønne sang på hjernen i 3 dage, efter jeg så den på "The Vintage Hausfrau"s blog - en blog jeg lige er begyndt at følge, jeg kan rigtig godt lide Hausfrauen allerede! Jeg ville gerne have linket til hende, men jeg kan ikke få det til at virke. Det lærer jeg nok en dag.

Jeg har gået og sunget "Bake a cake - bake a cake" så længe nu, at jeg blev nødt til at bare nogle cookies idag. Det mindede mig om, hvor meget jeg dog glæder mig til køkkencadillac'en kommer!

2 kommentarer:

  1. De beskriver hvordan du skal gøre inde under "hjælp".

    http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=da&answer=67428

    Det kan dog godt være at du bliver nødt til at ændre i din opsætning for at få plads til hele videoen.

    Det med at tagge andre bloggere ved jeg ikke helt noget om - du kan tage linket til deres side, markere deres navn i din tekst, tryk på indsæt hyperlink, og sæt et link ind til deres blog...

    SvarSlet
  2. hold op en sang der hænger ved. :) Men så synger jeg i det mindste ikke den der sang om Yoko Ono

    SvarSlet