Blog170px diy150px tante170px cv170px

søndag den 28. oktober 2012

Når alting sejler





Er det godt at finde ud af, at jeg har virkelig gode venner og veninder.
At de er der for mig, selvom jeg ikke har noget at give. 


At jeg rent faktisk godt kan handle i Aldi - og de endda har lidt økologi.
At jeg kan nøjes med at spise 2 gange om dagen, og spise havregryn og brød temmelig ofte.




At jeg kan sælge ting jeg er glad for, for at skaffe penge.
Og finde ud af at at jeg trods denne kriselignende tilstand ikke mister modet!

6 kommentarer:

  1. Hej Cille. Godt du bevarer modet, der er ALTID en vej ud. Er det din nye lejlighed?? I så fald tillykke! ;-) Husk at spise lidt mere end to gange om dagen... (undskyld dette moderlige råd)!
    Mange hilsner fra Pi

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er min gamle lejlighed. Jeg er på vej ud, for gud ved hvilken gang. Det er vist min lod i livet at flytte rundt! :)
      Det er underligt at skulle til at prioritere helt basale ting, såsom mad, fordi pengene bare ikke er der. Men det er heldigvis midlertidigt og jeg glæder mig til bedre tider, med mere overskud.

      Slet
  2. Hej igen! Det er jeg ked af at høre!! Økonomisk kan jeg desværre ikke hjælpe, men moralsk opbakning & krydsede fingre om en lys & positiv fremtid sender jeg...-& GODT vi har ALDI! ;-)
    Mange varme hilsner fra Pi

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Ih tak, det hjælper! Og Hurra for Aldi. Og jeg har også opdaget konceptet "Lidl" - Wauw ;)

      Slet
  3. bye bye lejlighed med specialindbyggede skabe og fint trægulv - håber din nye lejlighed (når det engang kommer til det) bliver endnu mere awesome...og måske med et større køkken ;)

    SvarSlet
  4. Jeg sender lidt varme hilsner.

    Glædelig mandag!
    Kirsten

    SvarSlet