Blog170px diy150px tante170px cv170px

lørdag den 25. februar 2012

Uventet post


I lysegrøn kuvert med lyseblåt silkepapir.
"jaja, pastel er sikkert fint, men hvad er der i?!" tænker I nok i vild spænding.


Til det kan jeg så svare at der var hele 3 ruller fine dymo-label-tape som jeg har gået og manglet!

Tak søde mor! Det var lige hvad jeg manglede!
Jeg har gået og ledt efter netop en dymo label præger til at sætte navn på min strikkemaskine og alt værktøjet der står ovre på skolen. Jeg gider bare ikke have de nye dymo labels, jeg synes de er så grimme. Det skal altså være de gamle. Selve prægeren fandt jeg i genbrug til en 5'er, men tapen kunne jeg ikke finde selv. Heldigt at min mor kunne!


Jeg har også fået sat nyt navn på døren. Og ja, jeg hedder faktisk Cille, sådan helt rigtigt.

2 kommentarer:

  1. Dejligt med en mor som kan finde den slags :-) 5 kr for maskinen er godt nok også et kup :-)

    SvarSlet