Blog170px diy150px tante170px cv170px

onsdag den 4. januar 2012

Endeligt!

Endeligt havde posthuset og jeg tid samtidigt, og jeg kunne hente min pakke. Postanmeldelsen havde ligget ulmet i tasken siden d. 22. december og jeg var altså meget nysgerrig, for der stod ingen afsender på sedlen. Pakken har jeg modtaget som led i en lille gaveleg så det var derfor ekstra spændende!


Idag blev spændningen udløst og i plakatrøret fandtes der en guldgrube af gode sager!  Der var for det første et stort stykke herligt blomstret tapet lige som mormor Cille kan lide det. Der var fine bolsje-ophæng og en herlig kravlenisse som kort sammen med et stykke prikket bånd i blå. Blå og prikker er jo vejen til mit hjerte!


 Men se så her..
Er det ikke bare verdens fineste fingerring? Jeg er SÅ glad for den! Mejse, du er genial! Jeg kan forestille mig at inspirationen kommer fra dette indlæg hvor jeg ønsker mig netop en fingerring med en tekop. Uh, jeg er endnu mere vild med den her model! Den er så meget mig. Jeg har allerede fået bunkevis af komplimenter for den, og dem sender jeg naturligvis videre til dig, Mejse. Tusind, tusind tak!

2 kommentarer:

  1. Det var i hvert fald så lidt søde Cille :) Og du har helt ret, jeg vidste lige hvad du skulle have efter at have set dit indlæg :)

    SvarSlet