Blog170px diy150px tante170px cv170px

fredag den 19. marts 2010

Optagelsesprøve

Jeg er i fuld gang med at lave optagelsesprøve til designteknologuddannelsen på TEKO. Jeg har nedskrevet prøvens indhold i tidligere indlæg.
Det er en pine for mig, at jeg skal indsende 5 håndtegninger, for jeg tegner aldrig, og med god grund, for jeg har ikke noget talent for det. Jeg tog et aftenkursus i tegning på højskolen i 2005, og that's it. Nå, men jeg måtte igang, og her er foreløbig to tegninger:









Jeg er egentlig temmelig godt tilfreds, jeg kan se forskel på mine tegninger fra 2005 og til nu, på trods af jeg slet ikke har øvet mig.











En af de tre kompositioner fik jeg bikset sammen på et par timer.
En såkaldt modeillustration. Det er tegnet i Canvas 11.

1 kommentar:

  1. Hey... Hvordan er det gået? Er du kommet ind? :)

    Hugs, Lonne (fremtidig ansøger)

    SvarSlet