Blog170px diy150px tante170px cv170px

fredag den 25. marts 2011

Dagens fund

Jeg var i Nål&Tråd i Kirkens Korshær idag og handle ind til min opgave, meeen der røg også lige lidt andre ting med i posen.

Knaphulssilke i forskellige farver - jeg bruger det faktisk som hæklegarn! En lillebitte guldramme, lidt beige 60'er-ish kantbånd og en knap med hanefjed.


En ny, håndstrikket, lyseblå cardigan med lange ærmer, rund hals og argyle-tern, det er lige mig!

En gammel Rosti opbevaringsboks, perfekt til amagergarn!

Kender du Nål&Tråd? Det er Kirkens Korshærs systue/stofbutik hvor alt kreativt der bliver indleveret ender. Man kan således finde sjove gamle ting, unikt stof, silketråd, stofrester osv osv.
Det ligger Nørre Allé 25 i Århus C.

3 kommentarer:

  1. oj! Er de begyndt at lave voksen strik dernede nu? Så vil jeg da også forbi og kigge :)

    SvarSlet
  2. Chefen sagde, at det var til påskebazar trøjen var blevet lavet, det er i Skt. Pauls kirke d. 16. og 17. April, så måske ses vi der?

    Der var et par andre større trøjer, men jeg tror de ældre damer der strikker dem er bedst til børnetøj, for der er altså et eller andet galt med proportionerne nogle gange.

    SvarSlet
  3. uhhh ja - der vil jeg også hen, så der ses vi måske ;)

    SvarSlet