onsdag den 5. september 2012

DIY iPhonecovers sælges

Billede lånt her

For laaaang tid siden før det for alvor gik ned ad bakke og jeg blev virkelig syg indkøbte jeg med stor iver en stak covers til iPhone 4, lige til at brodere korssting på. Jeg er helt solgt til ideen om at kustomize, især elektronik, og kontrasten i mormor og moderne. Det er lige mig.
Jeg ejer ikke en iPhone (eller noget som helst andet dyrt elektronik for den sags skyld) men kunne næsten have lyst til at hoppe med på vognen udelukkende for at få sådan et cover på! Min plan var dengang at brodere på dem og sælge til mindre fingernemme medsøstre, men det blev aldrig til noget.

Jeg kaster nu håndklædet i ringen og sælger ud.
Jeg har 1 stk. grønt, 1 stk. blåt, 1 stk. hvidt og 1 stk. pink
De koster 170 kr. stykket + evt. forsendelse.

Min mail driller mig helt utroligt meget så kontakt mig helst i kommentarfeltet hvis du er interesseret!

3 kommentarer:

  1. hvor er det dog fedt hvis bare man kunne få sådan et til min mobil;)

    SvarSlet
  2. hvis du havde haft en i sort havde jeg sprunget til men efter 10 minutters vægelsind må jeg indrømme at jeg nok ikke kan forlige mig med nogle af de farver der. :)

    SvarSlet
  3. Helle for det blå! Send mig dine kontooplysninger så overfører jeg straks! Knus, camille

    SvarSlet